Pages

Thursday, November 25, 2010

Kali pertama dapat Buffered Earning ...



Alhamdulillah ... ini merupakan BE aku yg pertama setelah hampir sebulan aku berblogging...  tadi tengah cek2 nuffnang terkejut juga tengok dekat earning ada buffered earning ... rasa teruja walaupun aku sebenarnye tak berape paham sgt dengan BE ni... tpi ini mungkin 1 permulaan yg baik buat aku ... hehe  ...ni jugak mungkin menambahkan lgi semangat aku nak berblogging...  tq kpd nuffnang kerana memberi BE kpd aku :)

16 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. waa, tahniah2!! pasni nimo pun nak jugak la. tp nimo blm sampai sebulan g join nuff, hehehe. =P
    best nyaa~ =D

    ReplyDelete
  4. congrats cik su ucapkan..dah bape lama dah blogging

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. nice~ nk tau BE dh abih blom nt cek kat nuffnang.. klu iklan celcom tuh dh ke metered earning.. abeh la tuh~ :)

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. besh kn dpt tgk BE ni..
    walaupn cuma dpt o.25 sen je..
    hehehe

    ReplyDelete
  10. wuaa..tak faham2 la camna nak guna nuffnang ni..

    ReplyDelete

takkan tengok jer?komen la sekali... ok