Pages

Sunday, December 12, 2010

BE kali ke-2



Hari ni buka nuffnang tengok BE bertambah (1 je).Tapi masih juga dekat bahagian SS... kempen kali ni oleh Nokia Application Workshop... korang boleh lihat dekat bahagian SS tu... Maknanya sekarang aku ada 1 BE , 1 ME ... huhu ... bile nak dapat sekali banyak BE tah ... tapi ni pon dah ok rasanya...  eh,asal sekarang aku asik cakap pasal Nuffnang jer... haha.... padahal dah takde idea nak tulis pasal apa... ok :D BlogWalking

29 comments:

  1. kena rajin berblogging lagi ni.. biar kasi up la lagi BE tu.. :D

    ReplyDelete
  2. wahh3..tahniah dpt BE...hee~ fiqah x penah2 pon dpt BE nie...pasaipa ehh..?? (~.~)' musykiL..

    ReplyDelete
  3. wahahhah!! congratz ya!!! bestnyer dpat BE!! HEHEE...

    ReplyDelete
  4. salam ziarah petang dari abu luqman

    ReplyDelete
  5. pERgh... Bro.. Kongsi Tips Bro.. Ash tEhinggen gak~~ :P

    ReplyDelete
  6. tahniah! aku tgh tunggu BE yang kedua ni! adehh..bile nk dpt ni..huhu

    ReplyDelete
  7. kira ok ler... nk bnyk BE n ME, kene rajin update sehari 1 kali or lbh..ade pengunjung yg kunjung dlm sehari lbh 30 org n kekal kn.. comferm dpt bnyk BE..(^_^)

    ReplyDelete
  8. tahniah2 tahniah.. cik su dah lame tak dapat BE

    ReplyDelete
  9. xpnh dpt BE .WAWA

    http;//www.simplypretty048.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. BE tu ape ? ehee sory bru jeq join nuffnang .

    ReplyDelete
  11. wah..best..melanje mkn pat..=)

    ReplyDelete
  12. TAHNIAH!!!! teruskan usaha, moga dpt bnyak lg...

    ReplyDelete
  13. huhuhu..pagi ini tengok2 BE semia hilang..dlm akaun tinggal zero..walau pun belum sempat tebus..:( kenapa ekk?

    ReplyDelete
  14. Rajin2 blogging bro. Smalam BE aku tambah satu lagi.. from 2 to 3 BE huhuhu..

    ReplyDelete
  15. tahniah2..
    lepas ni singgah boleh sy klik2 selalu..hee

    ReplyDelete
  16. Tahniah dapat BE, bertambah lagi la rezeki..alhamdulillah.

    ReplyDelete
  17. yanshumill : BE tu ape?haha... tah la.. sebenarnye x tau sgt BE tu ape... :(

    kakyon : uik..cmne tu?x penah trjadi plak.. bleh try hantar tiket dekat nuffnang ... :)

    ReplyDelete
  18. best nya. best nya. dapat BE.
    tak penah2 pon dapat lg.
    mungkin sbb pemalas sgt. ;p

    ReplyDelete

takkan tengok jer?komen la sekali... ok